[ LUGOS ] cd-rom driverji...

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Mar 17 23:08:42 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Anze Vidmar wrote:

> Cav,
>
> imam zelo zanimivo tezavo. Na 41Mb disk zelim instalirat red hat 4.1(ne se
> smejat samo, ta disk bom uporabljal zgolj experimentalno, v zvezi s
> kernelom). Linux lepo zbootam iz diskete, nakar pride na vrsto branje
> podatkov iz cd-roma. Izberem, svoj cd-rom, nakar mi napise da driverjev za
> ta cd-rom sploh ne najde.
>    To res ni nic nenavadnega, sam fora je v tem, ker sem pa na istem
> racunalniku, z istimi komponentami (razen hdd) instaliral enak linux,
> vendar mi je cd-rom deloval brez tezav.

> [...]
Ce je disk blazno star mogoce sploh ne ve da obstajajo tut kaksni drugi
IDE devicesi na istem kanalu in se do njih grdo obnasa. To je manj
verjetno. Bolj verjetno je, da imas cd in disk oboje nastiman na slave al
pa oboje master, in se zato tepeta, tisti veliki disk je pa verjetno
master na prvem ide kanalu. Ko se masina boota itak pove, kaj je kje in
kaj je najdlo, tako da ze tam vidis, ce je kak cdrom v ali blizu
racunalnika.

lp,

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist