[ LUGOS ] DNS ideja

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Mar 17 22:58:32 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Damjan Zobo Cvetko wrote:

> Se enkrat pozdrav
> Moji pregreti mozga ni so potuhtali, da bi blo cool nastimat forwareds al qa
> je ze to v
> named.boot
> ja supr...
> sam shit, k LiNUX masna ni na netu.. .se ne
> A bi se dal nekako nekaj zalaufat, k bi prek mreze cez IP 192.168.0.1 (win95
> rac) na PPP fwdjat DNS request?
> -Z

Nasvet: modem iztrgaj iz lose95 masine in ga zatakni u linux box.

Skompajlaj kernel s firewall supportom, ip forwarding/gatewaying in ip
masquerading, potem poberi diald in sploh ne bos vec rabil dns serverja
doma, lahko ga bos pa se vedno imel. In vse bo delovalo.

Malo bolj natancno:
na linux kutiji:
kernel z ip firewall, ip gatewaying&forwarding, ip masquerading

# tole je za ustimat firewall na linuxu 2.0.x
ipfwadm -F -p deny	# ne spustis nikogar skos firewall
ipfwadm -F -f		# flushas rulese
ipfwadm -I -f		# isto
ipfwadm -O -f		# isto
ipfwadm -F -a m -S 192.168.0.0/24 -D 0.0.0.0/0	# dovolis, da tvoj localnet brska po netu

skonfiguriras diald, da poklice, ko bi blo to zazeljeno (beyond the scope
of this document)

na windows kutiji:
nastimas gateway linux kutijo.

in ma da dela vse, kar je delal do zdej+ves DNS resolvanje :)

ce hoces se vedno lahko laufas na linuxu nameserver pa u winsih nastimas
nej ga uporablajo, ce ne bo pa linux sam znal naprej forwardat vse
requeste. In on se nikol ne bo zmotu in queryjal napacnega nameserverja,
razen ce mu bos podal kakega foo.bar.net, ki ne dela.

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist