[ LUGOS ] Mozzila Source

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Mar 31 21:01:14 CEST 1998

Banzai!

 YEEES! Bi jaz temu rekel, pa smo ga docakali... :)

Source je avaliable, z lesstifom se je zadeva prevedla ze ko je bilo vse
skupaj v beta stanju, yada, yada, yada,...

 Windows in Mac uporabniki bojo mel mal problemov, ker pac nima vsak
kakega kompilerja, ki bi bil to sposoben prevest, yada, yada, yada, Jest
grem zdaj zadevo prenest in grem narest LugoScape *grin*, v glavem,
alelujah, yada, yada, yada Linux rocks, blah, blah, blah... etc...

Ok, pa kaj, mal se mi je zmesal od veselja... ;>

Baje se pa vse skupaj da dobit tlele:

ftp://ftp-netscape.connectnet.com/pub/netscape/source/mozilla/1998-03-31/

David!

"To boldly go, where no hair has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist