[ LUGOS ] Velikost particije

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pet Mar 13 08:07:01 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Boris Pozar wrote:

> Mene pa zanima, kako velika je lahko particija, da se linux zboota iz
> nje. Imel sem 850 disk, na njem pa samo 1 particijo. Linux je pisal, da
> je particija prevelika in da se ne bo mogel zbootat iz nje. Zdej sem
> kupil 4 GB disk pa me zanima kako ga naj razdelim, da se bo linux
> normalno zbootal.
> Have a nice weekend!
> Boris

LILO za butanje uporablja BIOSove funkcije, torej mora biti
boot particija za BIOS vidna. Ce uporabljas LBA (seveda ga),
potem ne bi smel imeti problemov niti z zelo veliko particijo.
Ampak 4GB diska nisem pa niti videl od blizu, tako da konkretno
pa ne vem 8-(
Preberi si LILO-HOWTO.

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si