[ LUGOS ] SNMP

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Mar 17 19:28:51 CET 1998

Tomaz Ocepek wrote:

> hja sem pogledal... samo za mene je to neuporabno.. jest ne rabim nobenih
> gifov in podobnih stvari... jest rabin obicen text mode display, ki se
> updata vsako sekudno... in lahko istocasno dela z vecimi ethernet
> interface-i.

Ne rabis tega na sekundo, ce pa rabis, si pa oglej SNMP extensione za
TCL ali Perl (ce ze ravno moras uporabljati SNMP, osebno bi raje izbral
kaj drugega za tako trivialno nalogo in sploh ne bi kompliciral s
SNMP;).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist