[ LUGOS ] stabilnost staroffice 4.0

Boris Pozar boris.pozar na guest.arnes.si
Ned Mar 8 18:34:08 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> Fora pri meni je ta, da zadeva vsake toliko casa zmrzne:/
>
> A mogoce komu StarOffice 4.0 dela brez zmrzov in crashev?
>
> Andrej

Meni normalno pocasi dela na Pentium 150 MHz in 32MB RAM-a. Prej sem ga
imel instaliranega na root direktoriju in se je sesuval vsakih 10
sekund. Zdaj je pa v mojem homediru in dela brez tezav.

Boris

Dodatne informacije o seznamu Starilist