[ LUGOS ] Crontab

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 25 18:44:19 CET 1998

Ales Golob wrote:

> Zdravo
>
> imam problem s Crontab v linuxu na nekem serverju ne morem spremeniti
> crontaba niti z crontab -e niti crontab filename. Ko editiram z crontab -e
> mi napise:
>
> unable to create /var/spool/cron/crontabs/0,10,20,30,40,50 * * * *
> /home/agolob/Bots/botchk >/dev/null 2>&1
>
> ko pa probam z crontab filename pa:
>
> unable to create /var/spool/cron/crontabs/ď

Glede na to kar ti izpise po mojem narobe zazenes crontab. Pozenes samo
"crontab -e" in te sam avtomaticno vrze v editor. Verjetno vi. Potem pa
napises kaj naj naredi na vsake toliko casa pa shranis, pa bo v
/var/spool/cron/crontabs/ file s tvojim username-om. Tam je pa
spravljeno tisto, kar si napisal. Ce napises samo "crontab" ti pokaze
opcije. Ce file v /var/spool/cron/crontabs/ ze imas, potem ti ga bo
izpisal in ga samo dopolnis.

upam, da je to to

lp

		Bostjan