[ LUGOS ] [Fwd: UFO Technology? Definitely not, but read c't!]

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Čet Mar 12 21:53:53 CET 1998

Hi!

Zgleda, da so se taksno ufo zgodbice ze zelo razsirile, predvsem v
razlicnih oblikah. Pred tremi meseci sem tudi sam nasel eno takih, ki p
aje toliko resna, da bila posledica patent elementa z imenom TRANSPACITOR
(patentiran je bil decembra 1997), ki ga je patentirala American Computer
Company. Kdor se zeli prepricati, da transistorja niso odkrili Shockley in
Britain iz Bell labs, je tukaj url:

http://www.american-computer.com/roswell.htm

Res pa je da je prebiranje casovno zahtevno (cca 14 dni)! Vkljuceni so
poleg ufotov tudi Cia in svet za nacionalno varnost ZDA.....

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist