[ LUGOS ] cgi skripte

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Sre Mar 25 14:25:52 CET 1998

Edi Suc wrote:
>Imam cgi skripto, ki pozene en servisni program. Prej ko ga pozene vrze na
>output text "zacel procesiranje", potem pozene program in po zakljucku pa
>sporoci se "zakljucil". Problem pa je, da na web browser dobim sporocili
>obe hkrati in to ko se celotna cgi skripta zakljuci.
>Kje je problem, da mi ne ze takoj na zacetku sporoci, da je zacel z delom.
>Aha. Skripta je napisana v shelu.

Poskusi med "zacel" in "zakljucil" vmes vriniti se nekaj space-jev (za kak
1KB).
recimo:

echo "zacel!"
echo "                                                                 "
echo "                                                                 "
echo "                                                                 "
/usr/bin/servisni_program
echo "koncal!"

Tako je delovalo pri meni, namrec httpd ocitno caka na malce vecje bloke
podatkov, da jih sele poslje klientu.

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>

Hiroshima '45   Chernobyl '86   Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist