[ LUGOS ] Offtopic? Again? ISDN in .si racunalniski tisk. (fwd)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Ned Mar 8 11:56:56 CET 1998

No, nekaj dni nazaj je bilo govora o testu ISDN kartic v Monitorju..
Seveda sem mail forwardiral urednikom revije, in v odgovor sem dobil tole:

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 5 Mar 1998 15:46:33 +0100
From: vladimir.djurdjic na pasadena.si
To: matjaz.klancar na pasadena.si
Cc: Jaka Mele <jack na ro.zrsss.si>
Subject: Re: [ LUGOS ] Offtopic? Again? ISDN in .si racunalniski tisk.  (fwd)

>Kaj naj ti recem?
>Ne, nisem sprobal nobene kartice pod Linuxom.
>Ne, nobena kartica ni imela driverjev za Linux (cudno, a?).
>Je pa bila ena, ki jih je imela za Solaris...

Mogoče bi bilo zanimivo, da bi Jaka to naredil še na Linuxu. Naj se najprej
malo pozanima, kaj sploh dela pod tem, pol lahko nabavimo, preskusi pa se
pri nas v labu. Mislim, da ne več kot kartico, morda dve. Vse skupaj dan
dela. Pa še Linux nam bo poštmal, kot se spodobi :-) Sicer pa se zmenita na
Madžarskem - Jaka gre tudi gor.

Vlado

Torej, bom naredil clanek o ISDN pod linuxom, zato bi se enkrat prosil
vse, ki imate izkusnje s tem, da se mi javite, poveste katere kartice
delajo in svoje izkusnje ce jih imate. Lahko pa mi kdo tudi pomaga pri
clanku samem - lahko iz tega naredimo en vecji test, ce stestiramo vec
kartic ...

Jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist