[ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Mar 24 09:45:11 CET 1998

>S tvojimi skriptami ni nic narobe, ravno ne tako s tvojo logiko.
Pac.

> Vprasanje, ali gre tukaj za nacrtno diskriminacijo s strani Arnesa do Linux
> uporabnikov? Favoriziranje Windows uporabnikov? Ali mogoce kaj tretjega?
Arnes ni favorizira Winodws uporabnikov, niti ne diskriminira proti uporabnikom
Linuxa. Gre enostavno za to, da Windows pravilno poslje username in password
po PAP protokolu, Gasperjev Linux ga pa ne. In tega ne stori zato, ker Gasper
ni poskrbel za pravilne nastavitve.

USERNAME in PASSWORD JE TREBA NASTAVITI V PAP SECRETS DATOTEKI.

Ce tega nimate nastavljenega pravilno, posiljanje username password
ne bo delovalo (ker ne more). Kar vkljucite si visji debug mode za
pppd in glejte, kaj si posiljata streznik in vas racunalnik.
Ko streznik zahteva PAP avtorizacijo, jo vas racunalnik zavrne, ali pa
poslje napacen username/password par.

> Se je komu mogoce uspelo priklopiti na Inet preko arensove telefonske 1797000
> z Linuxom? Kako? Se priporocam za skripte! In za verzije programov, s katerimi
> mu je to uspelo!
Vedno in brez problema. Ni stvar v verziji pppd/chat (delalo mi je z razlicnimi
verzijami) stvar je v pravilni nastavitvi PAP secrets. Na pamet ne vem, kje se
ta datoteka nahaja, ampak zdi se mi da je v /etc/ppp/pap-secrets.

Lep pozdrav,
      Matija Grabnar, Arnes
                          (ki klice zvecer v sluzbo iz Linuxa cez 1797000)

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist