[ LUGOS ] Login prek tel. (mgetty)

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Mar 30 08:16:06 CEST 1998

On Fri, 27 Mar 1998, Bostjan Spetic wrote:

> heelp, jaz sem naredil isto, pa mi je javil da ne najde kernel source directory
> ker sem zacetnik se mi ne sanja kje naj iscem, vem pa da privzetih vrednosti nisem spreminjal
>
> Bostjan Spetic

Hm, jaz nisem imel nobenih problemov. Vsaj spomnim se ne. Poskusi najprej
instalirati novo jedro, ce ga se nimas, nato pa preberi pppd-jevo
dokumentacijo. Mislim da tam vse lepo pise. Ce pa hoces zadevo resiti
na hitro, ti pa lahko posljem pppd binary. Vendar potem ne bos nikoli
vedel, kaj ta se pocne poleg ppp-ja.... ;-)
Ajd!

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si