[ LUGOS ] ping

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Mar 1 14:12:56 CET 1998

Damjan Zobo Cvetko wrote:

> Torej vem da tole ni cist LiNUX zadevica, sam linuxsasi ste bl pametni okol
> neta
> q:)
> Mi ahko kdo razlozi kako dela ping!!!
> q:'
> Ker port service bla bla bla
> Ce bi se dalo bi jaz naredil ping v Delphiju.. Uporabljam dWinSock.
> Al pa mi priporodajet pliz

Tole je v osnovi Linux zadevica. Nasvet: pusti delfi in ping. S kravo hoces
tekmovati na konjskih dirkah.
Ne bo se obneslo. Instaliraj Linux in poglej sors od pinga.

Zdaj pa info:

Program ping poslje ICMP echo request message in od hosta pricakuje ICMP echo
replay.
ICMP echo request je ICMP paket, dolg v osnovi 8 bajtov, plus optional data,
ki ne vem ce
kdo kaj uporablja. Receno je, da ce host dobi optional data, potem optional
data vrne NAZAJ
hostu, ki je ping paket poslal, ker optional data is presumably of interest to
the client.

Sam paket je dolg 8 bajtov in sicer:

od bita 0-7: tip paketa, ki je lahko ali 0 ali 8
od bita 8-15: code, ki je 0
od bita 16-31: checksum paketa
od bita 32-47: identifier
od bita 48-63: sequence number

kjer velja:

host ki dobi paket, mora vrniti nazaj isti identifier in sequence number, ki
ga dobi.
Kot receno, any optional data must be also echoed. identifier je pri unix
pingih
PID procesa, ki je echo request message poslal.

Sequence number se zacne z 0 in se inkrementira z vsakim echo request paketom.

Omogoca, da ping program vidi ali kateri paketi manjkajo, ali so duplicirani,
itd...

Na koliko casa se echo requesti posljejo, je stvar programa ping, obicajno
enkrat na sekundo.
Lahko posljes broadcast pinge vsem hostom v mrezi, nekateri menda ne
odgovarjajo na take
pinge. Lahko posljes flood ping, se pravi ne cakas sekundo, ampak sibas enega
za drugim.

Ping obicajno odneha po dvajsetih sekundah, ce nobenega paketa ne dobi nazaj.
Nekateri pingi
izpisujejo TTL (time to live) hkrati ko dobijo echo replay. Drugace pa se za
vsak paket izracuna
round trip time.

Tako, zdaj pa veselo na delo in sibaj pinge v delfiju.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676