[ LUGOS ] [PTBL] hdc1

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Ned Mar 29 15:07:26 CEST 1998

On Sun, 29 Mar 1998, Ales Horvat wrote:
Hi
> Hi.
>
> Zakaj se mi diski na drugem ide kanalu pojavljajo kot [PTBL] pri bootu?
Zato, ker mas v boot sectorju en zapis, ki ti je omogoca, da imas vecji
disk v masini, kot ga je zmozen prepoznati bios.

> Partition check:
>  hda: hda1 hda2
>  hdb: hdb1
>  hdc: [PTBL] [969/128/63] hdc1
>
> Oba kanala imata ustrezne naslove in irqje, etc:
> ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
> ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15
>
> Torej. To se mi pojavljan na treh masinah, neodvisnih (486/133, P133,
> P200MMX), vedno na drugem ide kanalu. Kaj to pomeni? Je kaksen speed
> tradeof?
Ja kot si ze sam ugotovil, ni fora v irqjih, ampak v tem zapisu. Odstranis
ga tako, da dobis en proggy od tvojega proizvajalca diskov in nekako reces
naj se spravi iz MBR.

> Bye,
> 	A.

lp, Gasper