[ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Damjan Lampret Damjan.Lampret na arnes.si
Tor Mar 24 07:46:57 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Dragan Nedeljkovic wrote:

> [...]
> katera skripta ti dela, bi rekel da tista, kjer imas telefonsko 1315151. Kako
> sem to uganil? Ker se meni to isto dogaja. Ne znam pa tega razloziti. Ce
> klices na arnesovo telefonsko 1315151 kjer je se stari server,  se brez
> problema priklopis, ce pa z ISTO SKRIPTO poklices na telefonsko 1797000, ti
> sporoci nekaj v smislu, da terminalski nacin dela na zalost na temu strezniku
> ni dovoljen (se ne spomnim vec natancno) in te odklopi.
>
> Ce poskusas isto stvar z Windowsi, skratka klices obe telefonski stevilki, se
> priklopis brez problema na katerikoli od njiju.

Ce uporabljas PAP, potem dela. Ce uporabljas terminalsko okno za
avtentikacijo, potem dela samo na 1315151.

> Vprasanje, ali gre tukaj za nacrtno diskriminacijo s strani Arnesa do Linux
> uporabnikov? Favoriziranje Windows uporabnikov? Ali mogoce kaj tretjega?

Gre za to, da nekateri uporabniki ne preberejo, kaj jim izpise router,
ko poklicejo na nase vozlisce (jasno pise, da terminalsko ne dela na
1797-000 in tudi ne na vseh drugih kombiniranih vstopnih tockah). Isto
opozorilo je tudi na web strani http://www.arnes.si/isdn.html, kjer je
spisek vseh tel. st. novih kombiniranih vstopnih tock (ISDN ali analogno).

> A, ja. Ni stvar v verziji chat-a, ali cesa drugega, ker sem probal to z
> razlicnimi chat-i, pppd-ja...in ni delalo. Se pa trenutno ne spomnim error
> message-a, ki mi ga je vrglo ven.
>
> Se je komu mogoce uspelo priklopiti na Inet preko arensove telefonske 1797000
> z Linuxom? Kako? Se priporocam za skripte! In za verzije programov, s katerimi
> mu je to uspelo!

Meni dela na obeh st. pod Linuxom. Uporabljam pa v obeh primerih PAP
avtentikacijo.

lp, Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist