[ LUGOS ] ASUScom ISDN

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Pon Mar 2 19:48:15 CET 1998

> Date:          Sun, 01 Mar 1998 19:50:57 +0000
> From:          Ales Horvat <ales.horvat na nevtron.si>

> Evo. Opravicujem se ti za zapoznel odgovor.. Sem bil odsoten cez vikend.

> /sbin/insmod isdn
> /sbin/insmod hisax type=12 protocol=2 io=0x0100 irq=9

Ce ti avtomatsko nalaga module, potem nalozis samo Hisax. Parametre
napises v /etc/conf.modules
Moduli so tudi boljsi zako, ker rmmod hisax enostavno (brutalno)
ukines isdn. :>

> isdnctrl delphone ippp0 out 17556xx
A ni  addphone ?

> ipppd user <username> file /etc/ppp/myppp ippp0 &

Dodaj detach pa ne bos rabil "&" na koncu.

> ---------------/etc/ppp/ip-up----------------
A ni bolje uporabiti ip-up.local ?

ip-up je bolj globalna zadeva, ne ?

>         /sbin/route add default ippp0
Morda se kaksen sendmail -q.

> ----------------/etc/ppp/ip-down------------------------
> #!/bin/sh
>         /sbin/route del default ippp0

A ti ne ukine default route sam ipppd ?
Kako bi lovil kernel isdn_tty, ki mi izpise syslog na recimo tty11 ?
kernel.* /dev/tty11 mi izpisuje vse.

> Kot zadnje pa naj se omenim /etc/ppp/pap-secrets; tukaj imam skranjene
> passworde, ki pasejo k usernameom in sicer, ce je moj username ales in
> moj password horvat, potem bo ta file izgledal nekaj kot:
> -----------------/etc/ppp/pap-secrets--------------
> ales         *      horvat
> *            *      ""

--------------/etc/ppp/myppp-------------------
Dodaj se user ales name ales
"name" je pomemben pri CHAP (SiOL), ker sicer vzame HOSTNAME.

PS: oblika chap/pap-secrets: a smejo biti TABi vmes in kaksni morajo
biti odmiki ?

PRoblem:
prepogosto klice. Sumim named, ki se povezuje na root servers.
Naj jih izbirisem ? PCji na LANu imajo /hosts z  vsemi PC na mrezi
tako da ne bi smel klicati ven.

PPS: je kdo ze konfiguriral sambo z WINS podporo (wins server = yes)
? Pro in kontra ?

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/