[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Mar 1 07:57:26 CET 1998

On Sat, 28 Feb 1998, Andrej Presern wrote:

> Administracija mreze v pomenu, kot je bil misljen, je skrb za
> connectivity (vse, kar sodi sem, vkljucno z vtikanjem izpadlih kablov,
> ce jih stranka ne zna sama nazaj priklopiti) in pravilno in varno
> delovanje omreznih servisov, po potrebi pa tudi nastavljanje client
> masin. Tu ni veliko dela, je pa potrebno veliko znanja, ce naj zadeva
         ^^^^^^^^^^^^^^^^^
Spet je vse odvisno od velikosti mreze. Ce je mreza tam nekje 20-30
userjev, potem ni veliko dela. Takoj ko pa imas 200 userjev, po moznosti
se na razlicnih lokacijah, je pa zadeva drugacna. Zelo pogosto se dogaja,
da komu kaj 'crkne' zaradi takih malenkosti, kot je iztaknjen kabel,
etc... In je skoraj nujno, da si na voljo vsak dan.

> deluje pravilno, ucinkovito in predvsem varno. Problem nastane obicajno
... snip snip ...
> Osebno se ravno zaradi varnostnih razlogov mocno izogibam NT serverjem,
> saj je tu precej tezav, resitve pa po pravilu prihajajo zelo pocasi.

 Ja, se strinjam. Zdi se mi, da kar se vdorov v sistem tice, je le vse
skupaj malo prevec pretirano. Se dogaja, da nekdo vdre v racunalnik, ampak
tako kot to prikazujejo mediji (web, revije...) se to ne dogaja, ce bi
bilo tako, potem bi ti vsake pet minut nekdo vdrl v racunalnik.

 Glede NTjev je pa tako, po tistem brainwashingu, ki ga izvede Microsoft,
je tezko prepricati ljudi, da NTji le niso tisto kar so in resnici na
ljubo se kasneje pokaze da so storili napako ampak takrat je prepozno,
ker so ze zmetali miljone za nakup NTjev in ostalih licenc...

> Morda delam tu profesionalno napako, vendar res ne vidim potrebe, da bi
> buljil v vsak server 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Ce slucajno kaj

 Niti ne, jaz bi rekel, da vsak administrator ve kako njegova mreza deluje
in kaj je zanjo najbolje (Ok, moral bi vedet! :)). Jaz zelo rad vsake
toliko casa malo pobrskam po serverjih recimo enkrat tedensko. Vcasih se
zgodi, da crkne kaj takega, kar sami uporabniki ne opazijo ampak vseenon i
najbolje zaa sistem :)

> povezava. Prosil bi, da me, ce ima kdo kaksen pameten argument za
> drugacno prakso, popravi.

Hm, vec ali manj imas prav, je pa tudi res, da je vse skupaj odvisno od
stranke, nekateri hocejo da tam visis non-stop. :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist