[ LUGOS ] CHAP

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Mar 7 03:37:32 CET 1998

Yo!

On Fri, 6 Mar 1998, Marko Hrastovec wrote:

> Zivjo!
>
> Se vedno se matram vzpostaviti PPP zvezo s SiOL.
> Mislim, da me matra /etc/ppp/chap-secrets.
>
> V log datoteki namrec pise, da se ne bo priklopil na sreznik ker:
>
> No CHAP secret found for authenticating pop-lj

Na SiLO-u imas skripte... Hmm res je da so pisane za csh, samo je iz njih
vse lepo razvidno. Rabis samo en /etc/ppp/chap-secrets in notri:

#client		server		secret		IP addresses
username	*		password	*

Potem pa pozenes pppd z opcijo name username in zadeva dela...
Hmm seveda /etc/ppp/options ti bo prav prisel, da ne bo za pppd komando
cela kaca...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist