[ LUGOS ] Screen in omejitev uporabnikov

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Mar 29 11:43:09 CEST 1998

Hi.

Ker so nekateri neprijazni uporabniki poganjali vec screenov naenkrat,
namesto vec oken v enem screenu, sem se odlocil, da tem uporabnikom
onemogocim screen, ostali pa ga naj uporabljajo nemoteno.

Kako?

Zankrat sem resil tako, da sem enostavno dal chown root.root
/tmp/screens/S-[user] in tako screen zajavka, da ni owner tega socket
dira.

Obstaja kaka boljsa varianta?
Probal sem tudi z sudo (glede na to, da ima screen +s flag), a te vrze v
root userja.

Edina mozna resitev je pomoje v kaksnem wrapperju. Ima kdo kaj takega ze
spisano?

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist