[ LUGOS ] Joliet

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Ned Mar 29 01:24:17 CET 1998

Yo!

On Sat, 28 Mar 1998, David Klasinc wrote:

>  Hm, mount /dev/cdrom /mnt -t iso9660 ?

Argh... Kaj pa je Joliet druzga kot iso9660

> Malo glupo bi blo, ce bi s tem mountalo cd kot fat32... *shrug*

Se enkrat... Joliet ni fat32 ampak iso9660. Zadevo ti pac mountas iso9660
in ce (mount) zazna da je ta iso9660 Joliet ga zmounta tako in konec...

Btw. itak sem poptem po vecurnem iskanju po logih in arhivih nasel kako
prisilis (mount) da pod iso9660 ne zazna Joliet. Ce koga zanima gre zadeva
nekako takole: mount -t iso9660 -o ro,check=relaxed /dev/cdrom /mountpont.

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist