[ LUGOS ] SiOL-dial

Marko Hrastovec marko.hrastovec na hal.si
Čet Mar 12 08:16:38 CET 1998

> V linux-u sem se novinec. Uporabljam distribucijo Red Hat 5.0 z Netscape
> Communicatorjem. Dostop na internet imam preko Arnesa in preko SiOL-a. Na
> ARNES poklicem tako da v termnialskem oknu napisem pppd connect .... in se
> mi racunalnik poveze.
> Medtem ko mi to za SiOL noce narediti. Na WWW straneh sem si tudi pobral
> tiste njihove nastavitve za omrezje na klic v Linuxu, toda mi ne deluje.
> KAko narihtam klicanje v XWin, probal sem tam pri networg config toda, ko
> poklice na SiOL se zveza takoj prekine. Ce ve kdo kako naj to resim bi
> [...]

Tudi jaz sem imel veliko tezav, preden mi je to uspelo. Tiste skripte, ki so
objavljene na www.siol.net mi niso tudi priblizno delovale.  Ko sem
prestudiral vse mogoce HOWTO in malo gledal /var/log/messages,
mi je nekako le uspelo.

Pomembno je, da napises v datoteko /etc/ppp/chap-secrets naslednje:

username                pop-lj            password

Username in password zamenjaj s svojim uporabniskim imenom in geslom.
V datoteko options pa sem dodal se

remotename=pop-lj

Na zalost nimam tule skript, ker sem v sluzbi. Ko pridem domov, ti jih bom
poslal, ce se bom spomnil in ce jih bos se rabil.

--
Marko Hrastovec
HAL interactive d.o.o. (multimedijska produkcijska hisa)

Dodatne informacije o seznamu Starilist