[ LUGOS ] Java (fwd)

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pon Mar 2 10:34:55 CET 1998

On Sun, 1 Mar 1998, Darko Bulat wrote:

> Jernej Kovse wrote:
>
> Prosim za vir tega citata.

Ok, ce ze hoces, ampak namerno nisem hotel napisati.
Bill Gates: The Road Ahead.

Ni me treba zaradi tega z liste vrect.

> Ne vem bo drzalo. ADSL omogoca prenosne hitrosti tja do 7 Mbps oziroma
> 1 Mbps v nasprotni smeri (npr. prenos med centrom K2.neta in pisarno na
> Resljevi tece s hitrostjo tja do 450 KB/sec (to je 450 kilobytov v sekundi)).
> Pri tej hitrosti je povsem mogoce in realno pricakovati prenos tudi
> video prenosa (in celo ne le enega). ADSL je najnovejsa tehnologija,
> ISDN pa tehnologija stara 10+ let, ki pa jo v Sloveniji sicer dobivamo
> sele zdaj..

Imas prav, ceprav tudi ADSL ni prav nov. Z video sem mislil, to kar
je bilo napisano v angleskem citatu: multiple video signals, kar si lahko
razlagas tudi kot video on demand. Pravi broadband je po tej klasifikaciji
torej zelo redek. Pa v bistvu to niso tehnicne stvari, ampak je odvisno
od tega, kako gledas na razvrstitev hitrosti prenosa.

Lp,

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist