[ LUGOS ] Callback + Wintendo

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Čet Mar 12 07:15:32 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Boris Benko wrote:

> [...]

Moja login skripta ne caka na nic takega, ker Winblowsi sami od sebe
prekinejo, preden bi skripta lahko sploh kaj dobila. Z &c0 pa ne
prekinejo.

> Jaz tudi mislim, da ni. Saj pravim, zakaj vindowsi NT pripravijo 95tko do
> cakanja,potem jo na nek nacin mora tudi Linux...

Vse lepo in prav, tudi meni ta varianta ni ravno vsec, ampak da bi
sel hekat pppd se mi pa tudi ne ljubi. Ce dela, dela.
Se nekaj: nekje v dokumentaciji zadnjega pppd-ja je nekaj o tej
M$ callback varianti, vendar je menda implementirana le client
razlicica, server pa se ne. Mogoce pa bo kaj iz tega.

LP!

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si