[ LUGOS ] Cable modem2

Damjan Zobo Cvetko Damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Pon Mar 23 21:55:01 CET 1998

K smo ze pr teh cablih.. Upam da ga bom tud sam kmalu dobil
Kako se zdej zadeva obnasa?
Do ma imam LiNUX kisto in WinSUX95

LiNUX bo server (ja valda), s dvema ETHjema (dva segmenta).
Nism se zihr kako zadeva deluje, ampak tolk kt sm razumu prklucm tale super
modem, router al karkol ze hoce bit na mrezno (prek kerga porta?) in supr..
Sam Q!!
A ma zdej modem IP al ga ma server?

pa kako mi folk priporocate, da skonfiguriram stuff naprej..  Trenutno
surfam se vedno samo iz Win95. Jaz bi pa to spremenil.
Kako skonfigurirat, da bom lohk iz Win95 delal vse na netu kar zdej, da bo
ping normalno delu, da bom lohk telnetu, and stuff. Seveda NUJNO more Qukae
delat. q;)

Razumem, da iz neta ne bo mozno vidt moje Win95 masinke, ker nima valid
internet IP, bom pa lohk prek serverja telnetu pol pa smbju, al pa nekako
prepoutu, sam nism zihr kako se to nardi.

Mislm da sm pouzel vse, zdej bi pa rad, da skomentirate mal in pomagate
najbols postavt zdevo, da bo delala. q:)
Tnx,
-Z

BTW: Dodal bi, da imam pri seb veckrat 2 Win95 masine, al pa se vec, ker so
Quake zuri cez vse. Takrat ponavad nastelam DNS serverje na mojo LiNUX
masino, ker gor laufa named, in to zlo dobr. A bo mozno, ko bom mel to
zadevo nastelat enostavno forvard na kanina? Al pa kam drugam?

Dodatne informacije o seznamu Starilist