[ LUGOS ] SCO UnixWare

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 2 02:09:25 CET 1998

Luka GRah wrote:

> hi
>
> mene zanima, če je SCO UnixWare kej kompatibiln z linux-am. A kdo dela na SCO UnixWare al pa open server.
>
> za vse tiste, ki ga ?elijo probat je zastonj z licenco na http://www.sco.com

Naceloma je celo binarno kompatibilen, ce nimas kaksnih cudnih binarijev.
Se pravi, prevedes na SCOju, pa izvajas na Linuxu ali obratno.

Ljudje ze dolgo izvajajo bazo podatkov Informix, ki je sicer za SCO, na Linuxu.
Zal ne tisto najnovejso, v7, ampak precej staro verzijo, ki se ima podatke
shranjene v datotekah.  Ne dela tudi v5, ki je prva, bom rekel normalna in minimalna
verzija Informixa na SCOju (in ostalih platformah).

Najnovejsa verzija SCOja je SCO 5.0.4, se mi zdi. Za UnixWare ne bi vedel verzije.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676