[ LUGOS ] [LUGOS]vfat problem

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Mar 6 10:32:11 CET 1998

> V racunalniku imam dva diska. Na manjsem imam instaliran linux. na vecjem pa
> imam dve particiji FAT16 in FAT32. Zanima me kako bi omogocil navadnemu
> userju kopiranje na FAT16 particijo. Poskusal sem z opcijo user v fstab
> datoteki pa ni pomagalo. Poskusil sem kot root spremeniti zascito chmod 777
> itd. pa nic. Ali vfat ne podpira zascite ali kaj. Bral sem man mount, a mi
> vseeno ni jasno v cem je problem?
>
> Hvala za odgovore.

User pomeni, da je lastnik vfat particije tisti user, ki jo mounta.
Ce imas particijo nasteto v /etc/fstab, pa nima opcije noauto, jo
bo zmountal root (automatsko), in nisi nic pridobil.

Ce ima opcijo nouato, potem bo lahko user tomaz rekel
mount /mnt/dosc
in zmountal particijo kot svojo. In vanjo tudi pisal. Seveda pa se
potem ne bo postavila automatsko...
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist