[ LUGOS ] Sunsite na FRI

Edi Suc edis na radiostudent.si
Ned Mar 15 22:36:13 CET 1998

On Sat, 14 Mar 1998, Bostjan Strumbelj wrote:

> Ze nekaj casa neuspesno poskusam priti na SunSITE ftp na
> racunalniskem faksu, konkretno Linux/apps direktorij.
>
> In vsakic dobim isti odgovor:
> The resource requested /ftp/linux/apps/!INDEX.html cannot be found.
>
> Ta naslov poskusam uporabiti prvic, pa me zanima, a je to redna
> praksa ali so to trenutni problemi?
>
> http://sunsite.fri.uni-lj.si/ftp/linux/apps/!INDEX.html

To je neka mesanica redne prakse in trenutnih problemov. Na zalost ima ta
SunSITE premalo diskovja (mislim da le okrog 14G) in ce se zabase pac ne
more narediti celotnega mirrorja. In to se je zgleda zgodilo.

Bom pa povprasal administratorja, ce lahko kaj ukrene glede tega.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si