[ LUGOS ] DNS + sendmail

Blaz Podrzaj blayo na slo.net
Pet Mar 20 04:48:09 CET 1998

Yo!

From: Gasper Furman <merjasec na si.scout.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 10. marec 1998 19:57
Subject: [ LUGOS ] DNS + sendmail

>Imam eno vpranje glede DNSov. In sicer; bom kar konkretni primer povedal;
>Imam server na kateremu tece Linux. Server je v vecih DNS serverjih,
>konkretno v 193.192.228.43 (scout.net) in 193.2.190.2 (s-sser.lj.edus.si).
>Zanima pa me glede mailov. Streznik ima zaenkrat zelo butasto ime; 'si',
>zaradi domene si.scout.net.
>
>Jaz bi rad streznik nekako drugace poimenoval in se bojim, da bo sendmail
>nagajal. Kje in kako nastimam (sendmail?!), da bom lahko dobil mail na
>recimo root na si.scout.net in root na skavt.s-sser.lj.edus.si.

> [...]
Ja. V sendmail.cf moras v vrstici Cw (se mi zdi) dodat se ostale naslove, na
katere zelis da ti masina pobira sporocila (seveda morajo biti vsi ti
naslovi res od te masine. Se pravi v tvojem primeru tvoja masina po defaultu
prejema mail na si.scout.net, ker je pac ime tvoje masine (hostname komanda)
tako definirano. V Cw vrstico kjer je ze (domnevam) localhost dodas se
skavt.s-sser.lj.edus.si, restartas sendmail in masina bo sprejemala na obe
imeni...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist