[ LUGOS ] linux v slovenskem rac. tisku

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Mar 5 15:11:40 CET 1998

> Na Monitorju NOCEJO pisati o Linuxu. Vsaj resno ne. Enkrat na sest mesecev
> ga omenijo in to jim zadostuje. (narcisi press)

Mirno lahko zagotovim, da slo. rac. revije niso nic anti-linux
usmerjene, ampak preprosto nimajo nikogar, ki bi o linuxu kaj vedel in
pisal. Ze sam sem tule nekajkrat spraseval, ce bi bil kdo kaj pisati o
linuxu (ali programju) in to redno, vsak mesec. Javil se ni nihce (ali
pa se je en sam - se ne spomnim)... Ce je sedaj kdo pripravljen pisati, in
ce seveda zna, ga lahko takoj povezem z zeljeno revijo :)

Torej, jaz sem svoje case pisal o linuxu, zdaj pa je toliko drugih stvari
(tudi hw), da prvic selektiram svoje pisanje, drugic pa tudi o linuxu
nimam ogromno pojma in zadnje case ne spremljam razvoj tako od blizu - pa
verjamite po mesecnem pisanu o linuxu dve leti zapored, se iztrosis
(idejno)...

Tako da, pojdimo v napad...
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist