[ LUGOS ] X-i in Monitor HP 98754A <"mogoce" malo off topic>

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Mar 24 18:28:51 CET 1998

andy wrote:

> Motis se!
>
> Ce je za karkoli resnega treba iti v graficni nacin in le-ta ne dela,
> potem je sistem crap.
>
> To je tako kot bi rekel, da je avto ful nor dokler se ne peljes po
> avtocesti. Tak avto je skoraj brez vrednosti!
>
> Meni je linux zelo vsec in ga uporabljam za miljon stvari, samo veliko
> od teh potrebuje graficni interface, sedaj pa, po tem ko sem kupil
> Accelerated X, za katerega bi clovek pomislil, da bo znal na kartici
> Tseng Labs et-4000 w32 vsaj to kar znajo windows in tega ne zna, da ne
> [...]

Mislim, da se te prijema Amerika:)

Osebno sem z Accelerated X na Diamond FireGL 1000 Pro zelo zadovoljen,
pa mislim, da je Permedia 2 malo novejsa in malo bolj eksoticna zadeva,
kot Tseng ET-4000. Morda pa si spregledal kaksno ocitno nastavitev? Saj
Accelerated-X namrec ima graficno konfiguracijsko orodje in server, ki
tece tudi na navadni VGA graficni kartici. Ali pa morda tvoj monitor
spada v tisto kategorijo Phillipsovih monitorjev, o kateri je govoril
Marko Cuk?

Sicer pa, poskusi raje razmisljati takole: ti uprabljas graficno
kartico, ki je stara pol leta, ker v Linuxu pac ni podpore za tiste, ki
so prisle ven vceraj in za katere obstajajo posteni (no, to je stvar
definicije:) driverji za druge operacijske sisteme. In to te pac malo
bode v oci. V zameno pa imas stabilen in uporaben sistem, kot ti drugi
operacijski sistemi se nekaj let ne bodo in torej nimas srcnih tezav
zaradi tega. V koncnem sestevku si torej v prednosti:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist