[ LUGOS ] agetty...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Mar 27 05:32:40 CET 1998

Damjan Zobo Cvetko wrote:

> Jah, to se je tud men zgodil.. Lhk da je BUG, res se to tanjabols tko, da
> preklops v drugo consolo in tam delas tam, ko prides nazaj bo ze sam
> preklopu nazaj, ce pa ne pa prtisn entr pa bo.
> q:)

Ce se ne motim je to tako zaradi neke kompatibilnosti s case insensitive
sistemi oz. nekaj podobnega. V glavnem pomembno je le to, da sedaj tega
ponavadi ne potrebujes in ko se odlogiras in naslednjic logiras brez
vklopljenega caps locka je spet vse normalno.

lp

			Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist