[ LUGOS ] DIALER ID

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Mar 23 11:55:21 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Ali obstaja kaksen program v Linux-u za telefonsko tajnico ali pa barem za
> pregled prispelih tel. sporocil, s tem mislim na DIALER ID, da mi izpise
> klicateljevo telefonsko stevilko ?

Poleg mgettya je tudi vgetty, ki se ga da uporabit kot tel. tajnico. Glede
DIALER ID (oz. CALLER ID - verjetno mislima na isto stvar)... Kolikor je
meni znano, nas preljubi TELEkom ne omogoca te storitve (razen na ISDNih).

Ce pa imas ISDN karto, pa se te stevilke izpisujejo v /var/log/messages
(vsaj HiSax driver jih), vendar potem skoraj dvomim o moznosti telefonske
tajnice.

Vgetty currently supports Dolphin, Dr. Neuhaus Cybermod, Elsa, IS 101
compatible, Rockwell, Sierra, US Robotics and all ZyXEL modems.

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist