[ LUGOS ] DoS?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 26 20:29:38 CET 1998

On Thu, 26 Mar 1998, Andrej Presern wrote:

> clientov. Ali morda na masini laufas kaksne IRC bote? V tem primeru se
> ne bi cudil, ce bi te zasuvali s kaksnega botneta. V vsakem primeru

Hm, boti so... *poder*

> poskusi malo povecati nadzor in logiranje mreznih protokolov in
> servisov, tako da bos lahko ugotovil vsaj okoliscine, v katerih se ti to
> dogaja.

Mnjah... nerodno je, ker nimam 'unlimited' diska... :(

> Drugace bi me pa zanimalo, kateri kernel tece na capybari. Kolikor sem
> seznanjen z zadevo, namrec masine ne bi smele logirati napak pri
> checksumih (slovenski prevod?), to konkretno sporocilo pa je vklopljeno
> le v 2.1 seriji kernelov zaradi odpravljanja morebitnih napak (zato
> predvidevam, da imas 2.1.x kernel?).

2.0.33 z nekaj security patchi, med drugim, da se take zadeve logirajo...
:)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist