[ LUGOS ] X-i in Monitor HP 98754A <"mogoce" malo off topic>

polz polz na writeme.com
Sre Mar 25 04:45:53 CET 1998

>Motis se!
Po mojem se ne moti.
>Ce je za karkoli resnega treba iti v graficni nacin in le-ta ne dela,
>potem je sistem crap.
ce ne locis graficnega nacina od X11 - dokaj slabo zate. Si ze kdaj videl
SVGALIB? Tudi tisto je namrec graficni nacin.
>To je tako kot bi rekel, da je
avto ful nor dokler se ne peljes po >avtocesti. Tak avto je skoraj brez
vrednosti! >
Slucajno tvoja ET4000 ni ravno avtocesta temvec je bolj v rangu asvaltirane
pespoti skozi naselje.
>Meni je linux zelo vsec in ga uporabljam za miljon
stvari, samo veliko >od teh potrebuje graficni interface, sedaj pa, po tem ko
sem kupil >Accelerated X, za katerega bi clovek pomislil, da bo znal na kartici
>Tseng Labs et-4000 w32 vsaj to kar znajo windows in tega ne zna, da ne
>govorimo o Xfree, na katerem sem sprobal ene 1000 modelinov, potem to
>zal je crap pa ce ma linux kaj s tem ali ne.
Linux "uradno" grafike sploh ne podpira. Nekateri se s tem 100% strinjajo, drugi
pa cakamo na ggi.
Poglej na http://www.ggi.org

>Oboje je hardware ispred parih let!
1. pise se iZpred (vsaj kolikor se jaz spomnim)
2. Mojemu sosedu je kartica z ET4000 delala lepo.

>				Andy
P.S. Ce kdaj zagresim kaksno slovnicno napako, bi prosil vse, ki slovenski jezik
obvladajo bolje od mene, da me opomnijo).

Dodatne informacije o seznamu Starilist