[ LUGOS ] solaris 2.6

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Pon Mar 23 11:02:32 CET 1998

Zdravo,

-----Original Message-----
From: Tomaz Ocepek <ocepek na mailhost.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: Monday, March 23, 1998 10:24 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] solaris 2.6

>jest imam sparca in x86, na obeh tece solaris...
>
>glede uporabnosti pa tole: kar ti je bolj vsec... pa solaris ni namenjen
>da bi kar naprej nekaj exprerimentiral na njem pa pa je za razliko od RH
>namenjen zato, da se uporablja kot server in ne kot domaca igracka... se
>pravi vse prave firme ga imajo in ne laufajo poceni shita.. kot je to npr.
>linux... sicer pa sami veste da se obcasno sesede.. in celo ze virusi
>obstajajo za to... tako da... no comment on that subject
>
>lp,
>tomaz

Oprosti, ampak ne morem si pomagati....a si lahko napisal kaj bolj butastega
od tega? Preden navalis, najprej moje izkusnje, poleg studija sem zaposlen
na Hermes Softlabu, kjer razvijam backup softver predvsem za dve platformi,
HP-UX in Solaris. Tako da imam kar nekaj izkusenj z 2.5 in 2.6. Osebno mi je
Solaris vsec in mislim, da ima (zaenkrat) se precej prednosti pred linuxom.
Ni pa nikakrsna bozja stvaritev.
Ce se tebi zdi linux igracka, prav, tega niti ne bom komentiral. Pac osebno
mnenje temeljece na lastnem obcutku. Meni se sicer v mislih pojavljajo
besede kot Beowulf, ampak nisem cisto preprican, da tebi to kaj pove in
zakaj bi se trudil...saj ti imas Solaris, a ne?
Kaj so to prave firme? Ce je to zate enako tistim, ki imajo Solaris, potem
spet meni ni potrebno komentirati. Zamegljeni vid ti verjetno preprecuje, da
bi videl, da tam zunaj v svetu obstaja se kup drugih stvari, kot je AIX, NT,
itd. ki jih mnozica (ocitno bedakov, kaj?) uporablja za cisto resno delo in
pomisli kaksna perverznost, nekateri so celo s tistim shitom zadovoljni.
Hej, najdemo se celo idioti, ki smo zadovoljni z linuxom.
Preden preskocim na naslednjo poved, naj se ustavim se pri eni bedariji, ki
ti je usla ob koncu tele. Poceni shit... tipicna korporativna logika...ha,
ce toliko stane, potem pa ze mora biti v redu in nasprotno...kdo pri pameti
bi dajal nekaj dobrega zastonj. Butasto.
Linux se obcasno sesede. Nedvomno res, ceprav se meni se ni. Se Solaris kdaj
sesede? Nedvomno. Celo lazje je to storiti, kot bi si kdo mislil (za
nekatere je dovolj, ce pozenejo MS IE). In kaj potem?
Pa naj za konec se jaz nastejem par stvari, ki me motijo pri Solarisu (btw,
zakaj mu nekateri "ljubkovalno" recejo Slowaris? ;)). Precej bedna libc
knjiznica, funkcije za delo s stringi bi lahko bile malce prijaznejse
(recimo, da bi NULL pointer jemale kot prazen niz, ne pa da core dumpnejo),
kljub domnevni System V kompatibilnosti lahko to kar pozabis, ker je se
vedno prevec stvari narejenih po svoje (beri: nekompatibilno) z ostalimi,...
Aja, da ne pozabim....no comment on that subject.

Lp,

    Marko

P.S: Btw, ce je tvoje mnenje taksno, kaj potem natancno pocnes tu? (hint:
LUGOS= LINUX user group of Slovenia)

Dodatne informacije o seznamu Starilist