[ LUGOS ] 8859-2 blues

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Mar 24 18:25:05 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, crt jakhel wrote:

> so, hopefully... hm.. mislis a la &#xxx ali vtipkam naj jih s cifro?...
> tako kot v dosu, alt-numbers-on-the-little-keyboard... :) &#xxx vsekakor
> ne dela, zakaj tudi bi. *grumble* anyway, pravkar sem poskusil oboje
> in rezultat je enak, ven pride ch. kaze, da bodo italijani ostali brez
> akcentov, da bodo slovenci lahko uzivali v sumnikih.

Um, zdaj mi pa ze ni cisto jasno, kaj filozofirate... *scratch*

8859-1 in 8859-2 sta pac kodne tabele, to vsi vemo.. Ok, now... na zacetku
dokumenta tipoves browserju da naj dela z 8859-2. OK... ko tipkas pac
tipkas nase sumnike... In so vsi lepo v textu,... Potem pa nucas en
italijanski znak, in ker ga na nasem keyboardu pac ni, ga vneses not z
kodo. vse lepo in prav, pac ves kateri po vrsti je tisti znak in potem
gledas debelo ko vidis tam CH (al karkoli pac vidis)...

nevem no, tisti znak je v 8859-1 pac na istem mestu kot je v 8859-2 CH in
ker imas pac nastavljeno na 8859-2, se pac gres in zjokas... Razen ce v
8859-2 tisti znak ni prestavljen na katero drugo mesto...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist