[ LUGOS ] Ghostscript in prelivi ("blenda")

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Mar 5 04:14:26 CET 1998

Malo sem se igral s Postscriptom in poskusil ustvarjeno tudi sprintati in
presenecen sem ugotovil, da se mi prelivi barv (sivin... je CB printer)
sprintajo nekako v sedmih stopnjah.. se pravi, ce dolocim preliv iz 100%
crne v 10% crne dobim namesto enakomernega preliva sedem pravokotnikov z
razlicnimi % sivine.

Pa me zanima, a je potrebno nastaviti kaksno opcijo, da bodo prelivi
enakomerni?

Ghostscript 5.03, RH 4.2, printer pa HP 6L - nastavljeno preko PrintTool-a
v RH ControlPaneli.

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si