[ LUGOS ] risanje grafov

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Mar 10 13:29:03 CET 1998

Marko Mlakar wrote:

> Zivjo!!
>
> Zanima me, ce ve kdo za kaksen program, ki zmore narediti graf
> v 3d/2d nacinu in potem gif. Poskusil sem ze gnuplot in gr.
> In sicer je vse vredu, vendar mi ni vsec oblika grafa.
> Ce kdo ve za kaksen program ali pa ce je kdo v prej omenjenih
> grafih ze narisal kaksen ubijalsko-lep graf, bi bil zelo vesel ce
> mi to sporoci.

Poskusi tole:

http://www.boutell.com/gd/

Primer grafov pa:

http://www.ee.ethz.ch/stats/mrtg/

Upam, da ti to kaj pomaga. Sam se nisem direktno risal nic. Uporabljam pa
MRTG, ki tako risanje rabi.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676