[ LUGOS ] Login prek tel. (mgetty)

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Mar 23 09:11:20 CET 1998

On Sun, 22 Mar 1998, Gasper Furman wrote:

> Pozdravljeni
>
> Imam en problem in sicer: rad bi nastimal nek remote login prek telefona,
> tako da bi nek user poklical moj tel. in se bi rac javu; podobno kot bi se
> telnetu. Instaliral sem si mgetty, pa mi stvar nekako ni delala. Zdej bi
> pa prisil ce mi lahko kdo poslje vse izrezke iz vseh conf. filetkov, ker
> sem blago receno obupal. Pa tudi nimam ne vem kake moznosti testiranja
> (2. tel linije).
>
> Aja se to. Kje se inicializira modem? A lahko mogoce kar z
> echo blabla >/dev/modem

OK.

Sam nisem imel z mgetty-jem nobenih tezav. Uporabljam RH 4.2
in prilozeni mgetty.

v /etc/inittab sem dodal:

d1:12345:respawn:/sbin/mgetty -s 38400 -m '"" ATZ0L1X3S6=1 OK ATS7=30 OK ATS10=254' -D ttyS2 ansi

Mislim da je to vse kar je treba spreminjati. Ostalih fileov nisem
nic spreminjal (/etc/gettydefs, /etc/mgetty+sendfax/* ...)

Inicializacija se izvrsi iz vrstice v inittabu. Tisti echo > /dev/modem
je bolj tako.. Saj mogoce bi deloval, ampak mgetty naredi to bolj
elegantno.

Matjaz

PS.: Tezave sem imel z RH4.2 pppd-jem, ki se je ZELO cudno obnasal.
     Ni spoznal nekaterih opcij, tako da sem pac poiskal .tar.gz in
     ga lepo prevedel.

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si