[ LUGOS ] SiOL

Blaz Podrzaj blayo na slo.net
Sob Mar 14 17:38:50 CET 1998

Yo!

From: Davor Guttierrez <Davor.Guttierrez na guest.arnes.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 14. marec 1998 14:51
Subject: [ LUGOS ] SiOL

>Bi mi prosim lahko poslal skripte ali kaka navodila za priklop na SiOL,
>ker tista ki so na njihovi informacijski strani niso dobra !

Mah tiste skripte so cisto OK, samo rabis csh, ce se ti pa ne ljubi malo
poeditirati zadeve, potem je pa to tvoj problem. (poizkusi zamenjati
#!/bin/csh z #!/bin/bash)...

Sploh pa ni vprasanje v skriptah. Za SiLO connect potrebujes samo
/etc/ppp/chap-secrets (je opisan na SiLO straneh) ter /etc/ppp/options, da
ti ni treba za pppd-jem pisati cele kace opcij. Ko imas ti dve zadevi
porihtani, samo se pozenes /usr/sbin/pppd connect 'chat skripta'
/dev/modem -name <tvoj_username> (ce imas pa to opcijo ze v /etc/ppp/options
potem pa se tega ni treba pisat). Tvoja chat skripta bi bila pa lahko nekaj
like /usr/sbin/chat -v "" ATZ OK ATD,1315151 CONNECT "". Anyway RTFM (man
chat, man pppd)...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist