[ LUGOS ] Netscape in RED HAT 5.0

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Pon Mar 23 08:47:41 CET 1998

Davor Guttierrez wrote:

> Ko v Linux-u Red Hat 5.0 vklopim netscape communicator 4.04 in listam po
> www straneh mi ces nekaj casa netscape dobesedno razmece crke tako da niso
> razpoznavne. Pri drugem delu se mi to ne zgodi samo ko imam vklopljen
> Netscape !
> Ce bi kdo vedel kaj je napaka bi prosil naj mi sporoci !
> Probal sem ze ponovno instalirati RedHat 5.0 toda napaka ze vedno znova
> pojavlja !

Meni se pa pojavlja da mi vse jpg-je na neki strani ce jo obiscem ponovno, se
previ tisto kar prebere iz cache direktorija raztegne tako cudno. Npr jpg
velikosti "YY x YY" mi ga raztegne na "YY x (2xYY)" tako da slike niso vec
pravilnih velikosti.Niti sanja se mi ne zakaj :(
Sorry ker nism od pomoci.

BTW: ali si dobil moje emaile. A dela.

Dodatne informacije o seznamu Starilist