[ LUGOS ] Velikost particije

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Mar 14 13:27:43 CET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, polz wrote:

> Jaz imam 4G particijo pa se mi boota brez problema.
>
> Kolikor jaz vem, linux nima problemov z velikostjo particij do 4T.

Ima probleme... Ne toliko linux kot LILO ki klice bios da mu nalozi
boot sektorje. Ce je linux particija s katere bootas na zacetku diska
problemov ni. Ce je kje dalec (v mojem primeru je bilo to 2 giga od
zacetka) so se pojavili problemi, ampak potem sem dodal linear v lilo.conf
in stvar je delovala. Vse je razlozeno v lilo howtoju, tako da jaz nebi
filozofiral prevec... :)

lp,

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist