[ LUGOS ] hitrejsi UART

Andraz Tori Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Jun 12 08:38:40 CEST 1998

Matjaz Terpin wrote:

> Zdravo!
>
> Ima kdo kaj izkusenj s hitrimi serijskimi karticami,
> npr. ZYXELovimi. Menda imajo UART 16650 (ce sem si
> prav zapomnil). Kako to dela pod linuxom? Pricakoval
> bi, da je ta novi UART zdruzljiv s starejsimi, vendar
> me zanima, ce ga lahko nastavis na vecjo hitrost. V
> glavnem, zanima me ce komu deluje.
>
> LP!

heh, jaz jo cist lepo uporablam, notr jo mam, spila super, s setserial sem pa
nastavu na SPD_VHI al neki tazga.to nej bi blo 115 kbps vec pa tko ne rabim
mislm pa da lahko speed multiplier nastavis tud mannualy (s setserial) .. sam
nisem sel probat