[ LUGOS ] RAS revisited

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Pon Jun 1 07:33:05 CEST 1998

On Sat, 30 May 1998, Marko Mlakar wrote:

> On Sat, May 30, 1998 at 10:46:58PM +0200, Tic Pavlin wrote:
>
> Torej, se enkrat pisem da ne bo nejasnosti.
>
> Jaz zelim postaviti callback client ne server. Server so NTji z RAS-om.
> Ko mi linux poklice se mora potem oglasiti in se povezati v i-net
> z gatewayom kot klicateljem.

Prej sem pa mislil da razumem... 8-(

> Ce postavim pri sebi server callback potem, se bo RAS autoriziral in
> jaz bom povezava v svet, kar pa ne bo delalo.
8-(((

Ja, to sem enkrat ze napisal, pa vseeno: ko sem postavljal callback
server, sem opazil, da pppd zna delati kot callback client za NT-je.
Kot callback server zal (se) ne, ampak kot client pa. Bral sem samo
dokumentacijo, ki je bila zraven sourcev, tako da bos lahko hitro
nasel. Preizkusil pa zadeve nisem.

Upam da ti bo odgovor vsaj malo pomagal.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si