[ LUGOS ] miska in Xwin

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Jun 21 18:45:55 CEST 1998

Zivjo!

Imam manjsi problem z misko v X windowsih. Ce pritisnem srednjo tipko
in premaknem misko, Xi to registrirajo kot spust tipke, premik in
pritisk tipke. Malo me moti, ker kliknem na okno pa se mi meni sproti
odmika, ko vozim misko proti njemu. Pa se vcasih mi zapre okno.

Pri xf86config sem "nastimal" ChordMiddle, mis je Logitechova, za
Xe pa "micro$oft compatable".

V cem je torej problem?

Lp, Pjanc

P.S. Kje bi se dalo dl-jati fvwm2 (niti pod razno 95!!!)? Ce s
sunsite-a, potem mi prosim sporocite cel naslov, ker ga nikakor ne
najdem.

Dodatne informacije o seznamu Starilist