[ LUGOS ] emacs in tar

David Vrtin vrtin na uni-mb.si
Pet Jun 5 11:19:47 CEST 1998

Zdravo

Pred kaksnim dobrim letom sem na enem PCju instaliral takratni Slackware
Linux. Zatem pa sem celotni / (samo / fs obstaja) zapakiral v .tar
datoteko.

Ce na drugem PCju (enak HW) najprej naredim z fdisk particije, formatiram,
ipd, zatem pa razpakiram prejsnji tar, dobim nekaksen "clone" prvega PCja.
Na njem vse dela OK, edino emacs vedno dumpne core in se sploh noce zagnati.

Ima kdo kaksno idejo, zakaj in kaj narediti, da bo delal? Najbolj se mi ne
ljubi ponovno instalirati emacsa. Ali pa bom kar na novo razpakiral "e"
paket slackwarea (recimo kar iz ftp.arnes.si) ?

David

Dodatne informacije o seznamu Starilist