[ LUGOS ] Pomemben program

Andraz Tori Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Jun 26 18:57:52 CEST 1998

polz wrote:

> Ze nekaj dni mi tece 1 program.
> Obenem bi rad resetiral racunalnik, da bi lahko preizkusil novo
> verzijo kernela.
>
> Ali obstaja nacin, da bi program zamrznil, resetiral racunalnik
> in program "odtajal", ne da bi izgubil podatke, ki mi jih je racunalnik
> ze naracunal.
>
> V bistvu razbijam 10E64 +1 na prafaktorje.
> Ce bi kdo tukaj zadevo lahko razbil zelo kmalu, bi bil prav tako zadovoljen

Heh shit, to bos pa verjetn tezko najdu :)
V teoriji gre se dobr, pol k pa mal bl zabluzis notr in pogruntas, da bi mogu
tak program pogledat tud katere net konekcije mas odprte pa jih na previous
state nekak spravt zadeva mal zagusti.

Heh se par prasanj bl iz firbca:

A si ti napisu program?
A nimas sourca, da bi mu not dodal vmesno shranjevanje podatkov na disk.
Kok je pa estimated time trajanja programa (+ na kateri masini)?
V kokem casu moras stvar resit?
A je program napisan tko da je mozen kak distributive effort?

http://fractal.mta.ca/prime/freeware/ < mal o faktorizaciji programov tudi,
predvsem pa iskanje velikih prastevil..
http://www.mersenne.org/freesoft.htm < ... Software za iskanje velikih prastevil
mersennovga tipa...