[ LUGOS ] 2.0.29 kernel

BlaY0 blayo na Lightning.thz.net
Tor Jun 16 02:46:35 CEST 1998

Yo!

On Mon, 15 Jun 1998, Seamawn Roocheeghi wrote:

> Lahko bi si kompajlal kernel na hitrejsi masini in ga potem samo prekopiral
> na notebooka. Res, pretiravati ni zdravo ;-]
>
> P.S: Na kakem Pentium II 266 med kompajlanjem nima clovek niti cajta si it
> po kozarec vode v kuhno...

Nah, tukaj ti pa ne dam prav. Meni je zadnic ratalo. Stekel sem v kuhinjo
in si natocil celo sok, ki je bil v hladilniku (se pravi sem moral
odpreti se hladilnik). Ko sem pritekel nazaj je po 5ih sekundah nehal s
kompilanjem :) Predstavljaj si da bi si natocil namesto soka kar vodo,
nazaj bi pritekel sigurno 10 sekund prej :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist