[ LUGOS ] fetchmail

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Sre Jun 17 18:46:02 CEST 1998

cav,
uporabljam slackware 3.4 in za mail sem vedno uporabljal sendmail. (prej sem bil skos na RedHatu). Nastaviu in skonfiguriru sem vse kar je potrebno za fetchmail a mi noce mail dol pobrat. Napise mi nekaj v stilu ces da nek hostname ne bo v redu. Naredil sem .fetchmailrc v katerem je:

# $HOME/.fetchmailrc
poll elektra.s-sser.lj.edus.si with protocol pop3;
user anze there with password vidmar is anze here
mda "/usr/bin/procmail -f fetchmail"

V red hatu je to delal ko bok.

Mi lahko kdo nakaze njegov .fetchmailrc ce se razlikuje od mojega?
Karkol bo pomagalo, lp
Anze

P.S.: username in password nista prava, ce se je slucajno kdo razveselil ;

Dodatne informacije o seznamu Starilist