[ LUGOS ] free, delete ...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jun 23 14:50:16 CEST 1998

Na takole citirana sporocila jest ne bom vec odgovarjal, ker so cisto
mimo (pa ceprav je tole odgovor na moje sporocilo (kar sem opazil sele
takrat, ko je mail ze letel v trash, pa sem sel ponovno pogledat, ali
sem prav videl ali se mi je samo zdelo)):

polz wrote:

> Kako izvem, kam se je nalozil ?
> Ena izmed idej, ki jih imam je ta, da bi napisal neke vrste
> garbage collection, ki bo brisal vse neuporabljene dinamicno alocirane
> objekte(kako je objekt alociran bo moral clovek povedati ob inicializaciji).
> V zvezi s to resitvijo se pojavlja drugo vprasanje -
> kako naj izvem, ali je bil konstruktor klican kot konstruktor staticno
> ali dinamicno alociranega objekta.
>
> Vendar se mi zdi tudi gledanje, kam kaze pointer (na heap ali na stack),
> kar lepa resitev,  ki pa je ne znam implementirati. Zopet torej na pomoc!

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist